ДЛЯ ПІДТРИМАННЯ КОМФОРНОГО ПРОЖИВАННЯ ТА УТРИМАННЯ БУДИНКУ В ГІДНОМУ СТАНІ МИ ХОЧЕМО:

 

1. Не бути заручниками недобросовісних сусід, які своєчасно не сплачують рахунки. Для цього Управитель (управляюча компанія) має підтримати прийняту Загальними зборами систему стимулювання своєчасних оплат рахунків та взяти на себе адміністрування цього питання.

2. Територія нашого комплексу має бути більш небезпечною та зручною. Для цього потрібно розробити систему контроля зовнішнього паркування автомобілів мешканців нашого будинку, обміркувати можливість нічної охорони території, встановлення відеоспостереження. 

3. Обслуговування та експлуатація вбудованої котельні має відповідати всим нормам та стандартам. Компанії, які це здійснюють повинні мати відповідні ліцензії та дозволи.

4. Мати службу конс'єржів по 3 на кожну секцію, з однаковою зарплатнею, з обов'язковою до оплати графою в квітанції. Щоб не порушувати закон праці, конс'єржі мають бути офіційно працевлаштовані (в штаті Управляючої компанії, офіційно найняті ОСББ, інші варіанти зараз  розглядаються та прораховуються) Адміністрування цього питання має взяти на себе Управитель (Управляюча компанія)

5. Оперативне опрацювання аварійних заявок мешканців (сантехнік, електрик). 

6. Мати ефективну та раціональну диспетчеризацію (пожежна, ліфтова, котельні, тощо) та обгрунтовані витрати на неї.

7. Сучасні способи комунікації між мешканцями та Управителем (Управляючою компанією) - сайт, особовий кабінет, можливість оплати рахунків он-лайн.  Фінансову звітність, плани про ремонт кожного кварталу розміщувати на сайті та в загальнодоступних місцях.

8. Режим роботи Управителя (управляючої компанії) має бути адаптованим і бути зручним для мешканців будинку. Мешканці хочуть мати можливість звертатися до Управителя (управляючої компанії ) в суботу і до 20.00 години в будні.

9. Управитель (управляюча компанія) має слідкувати за станом будинку, своєчасно сповіщати Правління та мешканців про необхідність ремонтів, складати кошторис, знаходити субпідрядні організації, контролювати якість виконаних робіт.

10. Обслуговування будинку та прибудинкової території, частота виконання тих чи інших робіт  має відповідати нормам прописаним в статі 217 ЖКХ (детально ознайомитись з переліком робіт та періодичністю їх виконання можна тут)